• אימון על כל סוגיו

    אימון נועד לסייע לאנשים לשפר את חייהם ולהגיע לתחושת סיפוק ומיצוי עצמי

  • אימון אישי

    אימון אישי עוסק בעולם הערכים, העמדות והגישות שלנו, כלפי עצמנו וכלפי העולם הסובב אותנו, תוך הקניית כלים ומיומנויות להתנהלות מיטבית ומקדמת בהווה ובעתיד, ונמדד במבחן התוצאה - השגת יעדים קונקרטיים בזמן מוגדר, אך בו זמנית גם מבוסס תהליך פנימי מעמיק ומעצים.

  • אימון Coaching עסקי

    אימון כזה, הוא תהליך שמטרתו למנף ולקדם עסק למיצוי הפוטנציאל הטמון בו, בדיוק כמו באימון האישי, רק שהפוקוס הוא על העסק ולא על האדם.

  • אימון זוגות, הורים (משפחתי)

    הוא תהליך שמטרתו לקדם את הארגון המורכב ביותר. זהו ארגון שיש בו שני ראשים שצריכים לדעת לעבוד ביחד.

אימון עסקי לעסקים קטנים

עולם העסקים הוא יקום תחרותי מאוד אשר רק החזקים ביותר מצליחים לשרוד בו. על כן אימון עסקי לעסקים קטנים הוא הכרח במידה ואתם מעוניינים לא רק לשרוד, אלא אף להביא את העסק שלכם לצמיחה כלכלית. האימון יסייע לכם לצמצם את המרחק שבין המצוי לרצוי ויעניק לכם כלים ומיומנויות חדשות להתמודדות עם כל מכשול שתוכלו להיתקל בו.

 

עקרונותיו של אימון עסקי לעסקים קטנים 

סביבת העבודה העסקית הינה סביבה תחרותית, דורשנית ומשתנה תמידית. על מנת להיות מסוגלים לשרוד ולהתפתח בעולם הזה יהיה על העסק שלכם לפתח את יכולותיו, להציב לעצמו אתגרים חדשים באופן תדיר ולהתאמן על המיומנויות החשובות לפיתוח העסק על בסיס קבוע. אימון עסקי לעסקים קטנים או לעסקים בהקמה משלב בתוכו התייחסות לכל רבדיו של העסק, כולל השפעתו של בעל העסק על החברה.

העיקרון המרכזי עליו מתבסס אימון עסקי לעסקים קטנים הוא התמקדות בהשגת מטרות ויעדים עסקיים בטווח זמן מוגדר פחות או יותר. על פי עיקרון זה ניתן לראות כי אימון עסקי נושק לאימון אישי ומתבסס עליו. שהרי העובדים שלכם הם אלו שמשפיעים יותר מכל על ההתקדמות וההתפתחות על החברה שלכם. שכלול יכולותיהם של המנהלים, כולל הנעה לפעולה של העובדים יכול לעזור להגברה של האפקטיביות האישית במהלך העבודה.

יישום נכון בחיי היום יום

את העקרונות והמיומנויות אשר תרכשו במהלך האימון האישי תוכלו ליישם גם בהמשך. וזו למעשה המטרה של אימון אישי לעסקים קטנים. שאתם, בתור בעלי העסק, תצליחו להתגבר על המכשול בו נתקלתם, כך שגם בפעם הבאה שיופיע מכשול חדש, אתם תוכלו להיעזר בכלים שרכשתם על מנת לטפס מעליו מבלי להניד עפעף.

במידה ואתם מתעניינים באימון עסקי, נשמח להזמין אתכם לפגישת היכרות עם שמואל מאיר, מאמן אישי, משפחתי ועסקי. שמואל צבר ניסיון של מעל לשלושה עשורים בניהול בכיר, כשבמהלכן גם כיהן כמנכ"ל ויו"ר של ארגונים עסקיים וחינוכיים.

אימון עסקי לעסקים קטנים - ההצלחה שלכם זו ההצלחה שלנו

אימון עסקי לעסקים קטנים

הדגשים העיקריים 

עסקים קטנים מתאפיינים בייחודיות, בנחישות וברצון עז להגשים חלום, אולם בחלק גדול מהמקרים הניהול שלהם לוקה בחוסר ניסיון. כתוצאה מכך העסק מתקשה להתמודד עם המכשולים המשמעותיים שבהם הוא נתקל, ואף עלול להיסגר למרות הכישרונות והיכולות של האנשים שעובדים בו. אימון עסקי לעסקים קטנים הוא פתרון פרקטי שמוביל להתנהלות מיטבית בכל ההיבטים הרלוונטיים בדרך למיצוי הפוטנציאל. שמואל מאיר הוא איש מקצוע אופטימלי לעבור איתו את התהליך – בזכות הניסיון העשיר שצבר בתפקידי ניהול בכירים לאורך קריירה של 30 שנה, ולנוכח ההצלחות המגוונות שרשם כמאמן.

 

  • פרק זמן מוגדר – לעסק קטן משאבים מוגבלים ועל כן נדרשת יעילות גבוהה במיוחד, כך שהאימון יניב את הפירות הרצויים ויספק תמורה מלאה להשקעה תוך זמן קצר.
  • השבחת הניהול – זיהוי החוזקות של המנהלים בעסק ומציאת הדרכים שבהן אותן חוזקות יכולות לבוא לידי ביטוי מרבי מבטיחות הובלה מיומנת ומקסום התרומה של כלל העובדים.
  • איתור דפוסים שגויים בהתנהלות העסק – כשלים נובעים בדרך כלל מהצדדים הפחות חזקים של האנשים בתפקידי המפתח. הכרה בחולשות ובהרגלים מעכבים מאפשרת לנטרל את השפעתם המזיקה.
  • מטרות ברורות – עסק קטן שמתנהל במתכונת של "כיבוי שריפות" לא יוכל לשרוד לאורך זמן ובוודאי שלא לשגשג. הגדרת מטרות ברורות ויעדים מדויקים משנה את דפוסי החשיבה ומעלה את העסק על המסלול הנכון עבורו.
  • פתיחות – הצלחת האימון תלויה במידה רבה ברמת המוכנות של בעלי העסק להתבונן בתפקוד שלהם ובאישיות באומץ וללא הנחות. זוהי כמובן גם אחריותו של המאמן, שנדרש לייצר אינטראקציה שמאפשרת ומעודדת כנות מוחלטת.

 

העצמת המנהלים והעובדים

העצמת המנהלים והעובדים כבסיס להתנהלות אופטימלית של העסק היא לב ליבו של אימון עסקי לעסקים קטנים. שמואל מאיר מביא איתו לתהליך ניסיון ניהולי כיו"ר ומנכ"ל של שלל ארגונים וידע יקר ערך בתחום האימון. מעבר לכך הוא מצליח ליצור יחסים שמושתתים על אמון מלא, כך שאנשי העסק בוטחים בו ומאפשרים לו להוביל אותם אל דרך המלך ואל הצלחה ארוכת טווח גם במציאות מורכבת.

איך מתחילים אימון עסקי לעסקים קטנים ?

באמצעות אימון עסקי לעסקים קטנים, תוכלו לבצע מספר פעולות חשובות בהצלחה: להגדיר את אופי העסק, לאפיין את המוצרים השונים שהעסק מציע, להגדיר את לקוחות העסק ולגבש אסטרטגיה עסקית מדויקת. לקבלת פרטים נוספים, ולתחילת האימון העסקי, אתם מוזמנים לפנות אל המאמן שמואל מאיר. מאמן אישי ועסקי זה מחזיק בניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום הניהול הבכיר. לאורך השנים הוא צבר הצלחות רבות בארגונים עסקיים וחינוכיים, ואף כיהן כמנכ"ל וכיו"ר. בנוסף, הוא עובד כמאמן לאורך העשור האחרון, כמו גם משמש כמאסטר ב-NLP.

 

אימון עסקי לעסקים קטנים – להגשים את היעדים בהצלחה

היציאה מחיי השכירים לחיי העצמאים הינה מסעירה, מרגשת ומספקת. בין אם מדובר בתחום הייבוא, המסעדנות, ההיי טק, עריכת הדין או שמא מדובר בתחום עיסוק אחר, כדי שנוכל להגשים את עצמנו בהיבט המקצועי – אנו נשקיע בכך מאמצים רבים, כולל הקמת עסק וניהולו.

כדי שתוכלו לנהל את העסק החדש שלכם באופן המדויק והמחושב ביותר, רצוי לעבור אימון עסקי לעסקים קטנים. מדובר בתהליך בעל ערך רב, כאשר בסיומו תרכשו כלים ומיומנויות בעלי ערך רב. כמו מה למשל? ראשית כל, לאורך האימון תיצרו סיעור מוחות עם המאמן העסקי על מספר נקודות חשובות: אפיון העסק והערך המוסף שהוא מציע ללקוחותיו, אפיון קהל היעד, המוצרים של העסק ודרכי השיווק והמכירה שלהם וכן הלאה.

בהמשך, תגבשו אסטרטגיה פעולה להמשך הפעילות של העסק. בין אם אסטרטגיה זו תמשך שבועות, חודשים או מעבר לכך, תכנית זו תסייע לכם להגדיר יעדים לעסק ולממש אותם על הצד הטוב ביותר. כך, על ידי יציאה מאזור הנוחות שלכם – תצליחו לראות תוצאות חיוביות בשטח.

 

לבסס את העסק בהצלחה

לנהל ולהוביל את העסק בהצלחה – זוהי משימה מאתגרת אך ברת השגה! כדי לבצע זאת במיומנות ובשיקול דעת, מומלץ ליצור קשר עם המאמן האישי והעסקי שמואל מאיר. מומחה זה ילווה אתכם לאורך תהליך האימון, יחדיו תגלו את החוזקות שלכם, תשנו את דפוסי החשיבה והפעולה שלכם – ותבססו את העסק שלכם היטב.

מאמן עסקי לעסקים קטנים | שמואל מאיר מאמן עסקי מומלץ

 

אימון עסקי

לאחרונה ניתן לראות כי אימון עסקי הפך להיות תהליך מקובל עבור בעלי עסקים הן בראשית דרכם והן אצל אלו אשר עברו כבר כברת דרך ארוכה. כל בעל עסק יודע כי תהליך בניית עסק ותחזוקתו לאורך זמן אינו תהליך פשוט והא מלווה בלא מעט קשיים. תהליך האימון מספק את כל הכלים הרלוונטיים לבעלי עסקים על מנת להצליח למנף את העסק ולהוביל אותו קדימה. מחפשים אחר מאמן עסקי מקצועי? שמואל מאיר הינו המאמן עבורכם.

אימון עסקי למנהלים

למה דווקא אימון עסקי?

כיום ישנן מגוון רב של שיטות טיפול בשוק אשר מטרתן לעזור לנו בכל תחום בו אנו חווים קושי במהלך חיינו וכמובן גם בתחום העסקי. האימון נחשב לאחת הדרכים הפופולריות ביותר וזאת בשל מספר סיבות עיקריות:

  • פעמים רבות מאמן עסקי הינו אדם אשר מגיע מעולם העסקים ומכיר אותו לעומק אותו הוא משלב עם הגישה האימונית. כלומר, הידע והכלים אותם ניתן לרכוש במהלך תהליך האימון מגיעים הן מעולם העסקים והן מעולם הקואוצ'ינג ולכן יספקו מענה מקיף לכל בעל עסק.
  • בניגוד לשיטות אחרות אימון מספק תוצאות מידיות תוך פרק זמן קצר מאוד. במיוחד עבור עסקים אשר רוצים לראות את העסק שלהם מתקדם במהירות תהליך אימוני הוא בחירה מדויקת. 
  • אימון הינו תהליך מאוד פרקטי ודורש מהמתאמן עבודה יום יומית בין מפגש למפגש ולא רק במהלך המפגשים עצמם. העבודה הופכת את התהליך ליעיל ואפקטיבי מאוד. 

אימון עסקי ואישי למנהלים

תהליך האימון

אימון בכל תחום שהוא הינו לרוב תהליך שאורך בין 10-14 שבועות. זהו תהליך אינטנסיבי אך גם מאוד יעיל אשר מספק תוצאות מוחשיות ומידיות ואין ספק שזה בדיוק מה שבעלי עסקים זקוקים לו בכדי למנף את העסק. הבחירה בתהליך אימון מאפשרת לקבל את כל הכלים להם זקוקים בעלי עסקים בכל שלב בו העסק שלהם נמצא על מנת להוביל אותו קדימה בבטחה. שמאול מאיר הינו מאמן עסקי הפועל בתחום מעל שלושה עשורים. בעזרת ידע רב והיכרות עמוקה עם מגוון רחב של עסקים בשלבים שונים שמואל יספק עבורכם בדיוק את המידע והכלים הדרושים לכם בכדי להצליח להגיע לשלב הבא בעסק הפרטי שלכם. 

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני