• אימון על כל סוגיו

    אימון נועד לסייע לאנשים לשפר את חייהם ולהגיע לתחושת סיפוק ומיצוי עצמי

  • אימון אישי

    אימון אישי עוסק בעולם הערכים, העמדות והגישות שלנו, כלפי עצמנו וכלפי העולם הסובב אותנו, תוך הקניית כלים ומיומנויות להתנהלות מיטבית ומקדמת בהווה ובעתיד, ונמדד במבחן התוצאה - השגת יעדים קונקרטיים בזמן מוגדר, אך בו זמנית גם מבוסס תהליך פנימי מעמיק ומעצים.

  • אימון Coaching עסקי

    אימון כזה, הוא תהליך שמטרתו למנף ולקדם עסק למיצוי הפוטנציאל הטמון בו, בדיוק כמו באימון האישי, רק שהפוקוס הוא על העסק ולא על האדם.

  • אימון זוגות, הורים (משפחתי)

    הוא תהליך שמטרתו לקדם את הארגון המורכב ביותר. זהו ארגון שיש בו שני ראשים שצריכים לדעת לעבוד ביחד.

אימון אישי ועסקי

כל אדם או עסק מסוגלים להפיק הרבה יותר מעצמם, להתגבר על קשיים, לפתח מטרות ויעדים חדשים ולהשיג אותם. בכדי לעשות זאת יהיה עליכם לפנות אל אימון אישי ועסקי. כך תוכלו למצוא את הכוח היוצר בתוככם ולצמוח לגבהים חדשים שעד כה רק חלמתם עליהם. אימון מסוג זה יעניק לכם את כלים והמיומנויות אשר יסייעו לכם בהתקדמות מוצלחת בתחום בו אתם מעוניינים.

אימון אישי ועסקי – צומחים הכי גבוה שאפשר

סודות אימון אישי ועסקי מתבססים על עקרון פשוט. השגת המטרות אשר הצבתם בפניכם. לכאורה התהליך עצמו נראה די פשוט, אך במציאות זהו מסע אשר דורש מחויבות רבה מצדכם, בחינה עצמית מדוקדקת, תרגול מיומנויות נדרשות ופעולה על פי תוכנית מדויקת ומוגדרת מראש. חשוב לזכור כי הצלחת התהליך תלויה בכם ובמחויבות שלכם באופן ישיר. במידה ואתם נצמדים לתוכנית ועושים את המוטל עליכם, הרי שאין גבול לגבהים אליהם תוכלו לצמוח, הן מבחינה אישית והן מבחינת התפתחותו של העסק שלכם.

בשעה שאנו מדברים על אימון עסקי חשוב לזכור כי הגורם האנושי הוא חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם. על כן, עקרונות רבים מעולם האימון העסקי שואבים השראה ודרכי התמודדות מעולמו של האימון האישי. דוגמא לכך היא מנהלים אשר ישתתפו באימון אישי, יצליחו לפתח את היכולות המקצועיות שלכם, יניעו עובדים לפעולה בצורה יעילה יותר ויתמודדו עם משברים בצורה מוצלחת יותר.

מסע אמיץ אל עבר ההצלחה שלכם

כמו שכל בעל עסק מעוניין למנף את עצמו והעסק שלו כמה שיותר גבוה, כך גם כל אינדיבידואל רוצה למצות את הפוטנציאל המלא של עצמו, להתגבר על מכשולים ולצמוח לגבהים חדשים תוך מציאת נקודות החוזקה ושימורן. האימון מסייע לצמיחה והתפתחות אישית, בכל גיל ובכל סטטוס תעסוקתי, כך שבעזרתו של שמואל מאיר, מאמן אישי, משפחתי ועסקי, תוכלו למצוא את הדרך הנכונה ביותר עבורכם להמשך.

אימון אישי ועסקי עוזר לך להצליח

התועלת הכפולה של אימון אישי ועסקי

החיים האישיים והמקצועיים שלובים אלה באלה: על-מנת לזכות בקריירה מתגמלת נדרש מיצוי מלא של כל היכולות והחוזקות, ואילו הצלחה מקצועית על חשבון מרכיבים משמעותיים אחרים בחיים כגון משפחה ופנאי עלולה לגרום בסופו של דבר לחוסר איזון ולתסכול. אימון אישי ועסקי עם שמואל מאיר, מאמן מנוסה שהרזומה שלו כולל גם תפקידי מנכ"ל ויו"ר בארגונים מובילים, הינו תהליך מובנה וממוקד תוצאות שמניב שיפור ניכר בכל תחומי החיים.

 

אימון משולב אישי ועסקי מסייע לאדם להציב לעצמו את המטרות הנכונות בעבורו, ולמצוא את הנתיבים הטובים ביותר אל אותן מטרות. לשם כך כולל האימון את המרכיבים החשובים הבאים:

  • מיפוי כל החוזקות והכישרונות – אדם שמודע למשאבים שעומדים לרשותו יוכל גם להפיק מהם מקסימום תועלת ולכן השלב הראשון בתהליך הוא זיהוי היכולות.
  • הצבת מטרות – על סמך שאלות מדויקות אשר מאפשרות למתאמנים להבין איך נראית מציאות חיים אידיאלית מבחינתם. בנוסף נקבעים יעדים מדידים בדרך למימוש השאיפות.
  • זיהוי אמונות מגבילות והרגלים שגויים – לכל אחד ואחת מאיתנו גם אמונות חוסמות, מודעות ולא מודעות, שמובילות לדפוסי התנהלות מעכבים. באמצעות שיחות עומק וכלים מתקדמים מאתר המאמן את כל המכשולים בדרך לחיים הרצויים ומסייע למתאמנים להבין כיצד ניתן לדלג מעליהם או לעקוף אותם בקלילות.
  • בניית לוח זמנים – אחד היתרונות המשמעותיים של אימון, ובפרט אצל מאמן איכותי, הוא היכולת להפוך חלומות למציאות בפרק זמן מוגדר מראש. באימונים שנועדו לקדם במקביל גם את מערכות היחסים וגם את העסק תוכנית הפעולה תתאפיין באיזון מתאים בין שני המסלולים.

 

אימון אישי ועסקי – תהליך אפקטיבי במיוחד

אימון אישי ועסקי הוא אינטראקציה שמבוססת על אמון מלא מצד המתאמנ/ת, פתיחות ותחושת מסוגלות שמתעצמת לאורך הדרך. לשמואל מאיר מיומנות גבוהה ביצירת אינטראקציות שכאלה, הן בזכות ניסיון של יותר מ-30 שנה בתפקידי ניהול מגוונים והן הודות ליכולות האימון הגבוהות. התוצאה היא תהליך אפקטיבי להפליא אשר משדרג את ההתנהלות גם במישור האישי וגם במישור העסקי ומבטיח חיים עם איכות אמיתית.

 

מה זה אימון אישי ועסקי

בזכות אימון אישי ועסקי, תוכלו לפתח את התקשורת הבין אישית שלכם, לחזק את הקשרים המשפחתיים והזוגיים שלכם – ואף לפתח את הקריירה שלכם בהצלחה יתרה. על מנת לקחת את הצעד הראשון, ולפתוח פרק חדש בחייכם, אתם מוזמנים לפנות אל שמואל מאיר. המאמן האישי, העסקי והמשפחתי שמואל מאיר מחזיק בניסיון של יותר מ-30 שנה בתחום הניהול הבכיר. לאורך השנים הוא צבר הצלחה מרובה בארגונים עסקיים וחינוכיים בהם הוא כיהן כמנכ"ל וכיו"ר. לאורך האימון, שמואל מאיר מנחה את המתאמנים למצוא את ההגדרה מדויקת של היעדים שלהם, גיבוש תכנית פעולה ברורה – וליווי צמוד עד הגשמתה בפועל.

 

אימון אישי ועסקי – התמודדות מול המשפחה, בני הזוג ובעבודה

אנו עוברים תחנות רבות בחיים, החל מבית הספר התיכון, השירות הצבאי, הלימודים לתואר ראשון ועד בניית הקריירה שלנו ב"עולם האמיתי". כל שלב לאורך הדרך מלמד אותנו רבות, ובאמצעותו אנו רוכשים מיומנויות וכישורים חדשים. עם זאת, לעיתים אנו נקלעים לקשיים – כאשר לא תמיד אנו מחזיקים ביכולות להתמודד עימם.

בשלב זה, מומלץ לשקול את הפתרון הבא: אימון אישי ועסקי. מענה מקצועי זה יסייע לכם במגוון מצבים:

  • חוסר תקשורת בזוגיות
  • קשרים מורכבים עם ההורים או הילדים
  • תחושת חוסר ביטחון וערך עצמי נמוך
  • תחושת "תקיעות" במקום העבודה וחוסר מימוש וסיפוק
  • תקשורת בין אישית לוקה בחסר
  • יכולות פיתוח אישיות למנהלים
  • פיתוח העסק

על מנת לפתח את עצמכם, הן מהבחינה האישית והן מהבחינה המקצועית, חשוב לפנות אל מאמן מנוסה ומיומן. כך, שיתוף הפעולה יהיה פורה ויעיל. כמו כן, חשוב לוודא כי תהיה ביניכם כימיה משותפת. הרי מדובר בתהליך עבודה רגיש אותו יש לבצע היטב.

 

לצאת למסע משנה חיים

כדי להבין את רגשותינו, לפתח את החוזקות שלנו ולבסס את עצמנו כראוי, מומלץ לפנות אל מאמן אישי ועסקי – ולהתחיל בתהליך האימון. למידע נוסף, ניתן ליצור קשר עם שמואל מאיר. יחדיו, תחוו מסע מרתק ומשנה חיים.

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני