• אימון על כל סוגיו

    אימון נועד לסייע לאנשים לשפר את חייהם ולהגיע לתחושת סיפוק ומיצוי עצמי

  • אימון אישי

    אימון אישי עוסק בעולם הערכים, העמדות והגישות שלנו, כלפי עצמנו וכלפי העולם הסובב אותנו, תוך הקניית כלים ומיומנויות להתנהלות מיטבית ומקדמת בהווה ובעתיד, ונמדד במבחן התוצאה - השגת יעדים קונקרטיים בזמן מוגדר, אך בו זמנית גם מבוסס תהליך פנימי מעמיק ומעצים.

  • אימון Coaching עסקי

    אימון כזה, הוא תהליך שמטרתו למנף ולקדם עסק למיצוי הפוטנציאל הטמון בו, בדיוק כמו באימון האישי, רק שהפוקוס הוא על העסק ולא על האדם.

  • אימון זוגות, הורים (משפחתי)

    הוא תהליך שמטרתו לקדם את הארגון המורכב ביותר. זהו ארגון שיש בו שני ראשים שצריכים לדעת לעבוד ביחד.

מאמן אישי בבאר שבע

השאלה "מי אני" עולה על שפתנו פעמים רבות במהלך חיינו. גם לאחר שסיימנו את הטיול בהודו, יש בידינו תואר ראשון והקמנו משפחה אוהבת, החיפוש העצמי ממשיך לעורר בנו געגועים למסע. אימון אישי בבאר שבע יכול להוביל אתכם למסע פנימי אל הנפש על רקע המדבר המשתרע על פני הנוף בעיר הדרומית. אף פעם לא מאוחר לגלות דברים חדשים על עצמנו ולהגיע אל האמת שלו, לעתים אנחנו רק זקוקים למורה דרך שיעזור לנו להתחיל בצעידה.

 

אימון אישי בבאר שבע – מיהו המאמן הנכון עבורנו

לאיזה מאמן לפנות? השאלה שצריכה להישאל תחילה היא באיזה תחום אנחנו מעוניינים לבקש עזרה. ישנם מאמנים העוסקים באימון במספר תחומים. אלה שלושה מבין התחומים העיקריים שבהם עוסק האימון האישי:


  • שמואל מאיר
    השמים הם הגבולאימון עסקי
    – אימון זה מתמקד בקריירה של האדם. הוא מתאים למנהלים ויזמים אשר צריכים להתנהל מול עובדיהם ולקוחותיהם בחיי היום יום. כדי למנוע מראש טעויות בהתנהלות ולקדם את העסק, פונים אנשי מקצוע אלה למאמן עסקי מקצועי אשר יכול לנתב אותם בדרך שתסייע להם לצמוח מבחינה עסקית.
  • אימון אישי – האימון האישי עוסק יותר בפנימיותו של האדם. אימון אישי בבאר שבע, למשל, עוזר לאנשים להתגבר על בעיות שונות כדוגמת דפוסי התנהגות כמו כעס, הקושי שבקבלת החלטות, התמודדות עם ביטחון עצמי נמוך או ניהול נכון של זמנים ועמידה בכל היעדים הדרושים.
  • אימון משפחתי – אימון זה מתאים בדרך כלל להורים או לכלל בני המשפחה (בהתאם לגיל הילדים). האימון נועד לחזק את התא המשפחתי, מסייע לבני המשפחה להתגבר על הבעיות השונות ויוצר קשר חזק יותר בין ההורים לילדיהם.

שמואל מאיר עוסק בשלושת תחומי האימון – עסקי, אישי ומשפחתי – ופותח עולם ומלואו בפני מגוון רחב של אנשים. לכל מי שמחפש אימון אישי בבאר שבע, שמואל מאיר יכול להציע תכנית ברורה המותאמת לכל מתאמן ומתאמן באופן אישי אשר מסייעת לו להגיע אל היעד הרצוי. אך לפני הכול, שמואל עורך היכרות מעמיקה עם המתאמן שלו – לומד על התכונות הייחודיות המאפיינות אותו, יוצר מערכת יחסים פתוחה המבוססת על אמון הדדי ובסופו של דבר מלווה את המתאמן כל הדרך אל היעד הרצוי.

אין כמו להתחיל בצמיחה אישית בבירת הנגב. הנוף המדברי והאווירה הפסטורלית גורמים לאנשים רבים לפתוח פרק חדש בחייהם ולהתחיל לחפש אפיקים חדשים. משום כך, מאמן אישי בבאר שבע הופך למבוקש במהלך השנים. המאמן מנתב את המתאמן בדרך חדשה ומנחה אותו באמצעות כלים ותרגולים שונים. בסיום התהליך, האדם עובר שינוי משמעותי: הוא מתחיל להסתכל בזווית אחרת על החיים ולומד להעריך כל דקה שבה הוא נושם.

דרכו של אימון אישי בבאר שבע

מאמן אישי בבאר שבע – למצוא את האדם הנכון

בחירת מאמן אישי אינה עניין של מה בכך. מכיוון שאתם מעוניינים לעבור תהליך מורכב עם עצמכם, כדאי לבחור במדריך המתאים לכם. אלה כמה טיפים לבחירת מדריך טוב:

 

  • נוצר ביניכם קשר טוב – המדריך מתחיל באימון לאחר שהוא לומד להכיר אתכם לעומק. בשלב הזה צריך להיווצר ביניכם חיבור. אם הכימיה אינה נוצרת, מוטב לעבור למאמן אחר.
  • המאמן אינו פסיכולוג – על המאמן לבנות עבורכם תכנית מיוחדת אשר על פיה עליכם לפעול. בשונה מפסיכולוג אשר בעיקר מקשיב לכם, המאמן דוחף אתכם לפעולה ומציע פתרונות מעשיים תוך העברת מסרים בצורה אסרטיבית וברורה.
  • אל תהססו להציג תעודות – מאמן אישי רשאי לעסוק במקצועו אם עבר הכשרה מיוחדת, אף על פי שאת כישוריו האמתיים הוא מפגין הלכה למעשה במהלך האימון. אך אם יש לכם ספק לגבי הכשרתו של האדם העומד בפניכם, אל תהססו לבקש תעודות.
  • מאמן חיובי – תמיד נעים יותר לעבוד עם אדם חיובי, ובייחוד אם מדובר במאמן אשר מדריך אתכם לקראת הדרך החדשה. אמנם על המאמן להיות אסרטיבי כדי לעודד אתכם לעמוד במטלות, אך עליו לדעת לשמור על נימה חיובית.

 

שמואל מאיר מאמן אישי להצלחה

שמואל מאיר הוא מאמן מקצועי ומנוסה בתחום האישי, המשפחתי והעסקי. את שלב האימון הוא מתחיל בהיכרות עמוקה עם הלקוח – לומד על המטרות שהוא רוצה להשיג, על היכולות שלו, הפחדים והתכונות החיוביות. לאחר מכן , נבנית עבור המתאמן תכנית אישית ייחודית לו, אשר נועדה להסיר את המחסומים המונעים ממנו להגיע אל ההצלחה המיוחלת ולהוביל אותו בבטחה בדרך אל החלומות שהוא רוצה להגשים.

מאמן אישי בבאר שבע

המרכיבים העיקריים של אימון אישי בבאר שבע

אנשים רבים מרגישים שקיים פער, ואפילו ניכר, בין מציאות החיים הנוכחית שלהם לבין זו שיכולה הייתה להיות להם. התחושה, שמטבעה מובילה לאי שביעות רצון, יכולה להיות תוצר של קריירה לא מספקת, של יחסים בין-אישיים בעייתיים ואפילו של אי שקט פנימי שמקורו לא ברור. המכנה המשותף הוא הפתרון הפרקטי ביותר לכל המצבים הנ"ל: אימון אישי בבאר שבע, ובמיוחד תהליך ממוקד שאותו עוברים עם שמואל מאיר, מנהל בכיר במשך 3 עשורים ומאמן אישי שכבר סייע לאנשים רבים ליצור שינויים משמעותיים בחייהם.

 

כל אימון אישי הוא תהליך שמותאם למאפיינים הספציפיים של המתאמן או המתאמנת, וכולל 3 מרכיבים עיקריים:

  • התבוננות עמוקה פנימה – העיקרון שמנחה את האימון הוא שהתשובות לכל השאלות החשובות בחיים נמצאות אצל המתאמנים. בהתאם תפקידו העיקרי של המאמן הוא לעזור להם להגיע לאותן תשובות, וזאת על בסיס שיחות עומק, העלאת שאלות מצידו ומיפוי כל החוזקות.
  • הגדרת מטרות – לאחר שהאדם לומד להכיר את עצמו טוב יותר בעזרת המאמן, הוא יכול – גם כן עם הסיוע המקצועי החיוני – להבין מהן המטרות הנכונות ביותר בעבורו בנקודת הזמן הספציפית. בחירה מדויקת של מטרה הופכת אותה לאפשרית להשגה תוך פרק זמן מוגדר.
  • גיבוש תוכנית פעולה – כולל לוחות זמנים מפורטים להגעה למטרות שהוגדרו. על-מנת למקסם את סיכויי ההצלחה מוקדשת תשומת לב גם לזיהוי דפוסי התנהלות לא רצויים – קושי להתמיד, פסיביות עקב דימוי עצמי ירוד, אימפולסיביות ועוד – והתמודדות איתם כך שלא יהוו מכשול בדרך לחיים המבוקשים.

 

אמון, אומץ ואופטימיות

על-מנת שההתבוננות פנימה תהיה מפוכחת וכנה וכתוצאה מכך גם מעצימה, נדרש אמון מרבי ביכולותיו של המאמן. שמואל מאיר מיטיב לטעת בכל מתאמן ומתאמנת הן אומץ והן אופטימיות, והתוצאה היא תהליך יעיל להפליא שמחולל תמורות של ממש בכל תחומי החיים. תורמים לכך גם הניסיון הרב של מאיר, כמנכ"ל ויו"ר בארגונים חינוכיים ועסקיים וכמאמן, והמחויבות המוחלטת שלו להצלחת כל אימון אישי בבאר שבע שאותו הוא מוביל.

הצלחה עם מאמן אישי בבאר שבע

התחומים שבהם מסייע מאמן אישי בבאר שבע

אנחנו חיים בעולם שמציע מגוון אפשרויות רחב מאוד כמעט בכל תחום. כתוצאה מכך יש לנו חופש רב מצד אחד אבל מצד שני גם דילמות לא פשוטות. לא תמיד קל לזהות מהם הנתיבים שבהם כדאי לצעוד, ועוד קודם לכן גם הצבת מטרות מתאימות בכל נקודת זמן היא משימה מאתגרת. מאמן אישי בבאר שבע הוא איש המקצוע הנכון כשמגיעים לצומת כזה או אחר בחיים. שמואל מאיר הוא בעל ניסיון רב בקבלת החלטות עוד מימיו כמנכ"ל ויו"ר בעסקים שונים ובארגונים בתחום החינוך, וכמאמן הוא מיומן מאוד בהובלת אנשים לחיים של איכות וסיפוק מרביים.

 

אימון אישי בב"ש הוא תהליך מובנה שכולל יעדים מוגדרים היטב ולוח זמנים מפורט. מציאת הכיוון הנכון והדרך האופטימלית יוצרים שינויים משמעותיים לטובה בכל תחומי החיים. בין המטרות האפשריות:

  • שדרוג הקריירה – אנשים רבים מרגישים כי הם לא ממצים את יכולותיהם וכישוריהם. מאמן אישי מסייע לשנות את המצב – במסגרת מקום העבודה הנוכחי, על-ידי מעבר לחברה אחרת, על בסיס הסבה מקצועית או באמצעות הקמת עסק עצמאי.
  • בניית זוגיות מיטיבה – דווקא בעידן שבו לכאורה קל יותר למצוא בן/בת זוג, יותר ויותר אנשים מתקשים להקים משפחה וחווים בדידות וסבל. זיהוי אמונות מגבילות וחסמים נוספים וכן מיפוי החוזקות של האדם מובילים ליצירת זוגיות נכונה בעבורו.
  • מציאת משמעות – התחושה כי "יש לי הכל ובכל זאת משהו חסר" משותפת ללא מעט בני אדם. בעזרת מאמן קשוב ועתיר ניסיון ניתן למצוא משמעות חדשה לחיים, בין אם במישור האישי, בין אם במישור המקצועי ובין אם דרך עשייה חברתית.

 

מסע פנימי וחיצוני מעצים

אימון אישי הוא מסע פנימי וחיצוני גם יחד, ועל כן חשוב לבחור מאמן אישי בבאר שבע אשר משרה ביטחון ומעודד פתיחות. ההצלחות הרבות של שמואל מאיר כמנהל בכיר וכמאמן מייצרות אמון ביכולותיו. תהליך האימון שבנה כולל שיחות עומק והתבוננות מפוכחת בחיי המתאמנים, כך שהם זוכים להכיר את עצמם טוב יותר – ולזהות את הכוחות שיובילו אותם אל המציאות הרצויה מבחינתם.

לבחור מאמן אישי בבאר שבע

איך בוחרים מאמן אישי בבאר שבע ?

אנשים רבים מוצאים את עצמם נעצרים בצמתים שונים במהלך חייהם מבלי לדעת לאיזה כיוון יהיה עליהם להמשיך. חוסר האונים ואי החלטיות בנוגע לביצוע משימות שונות ומציאת הדרך האופטימלית להתקדמות בחיים עלולים ליצור מצב בו אנשים ישקעו אל תוך שגרה שאינם מרוצים ממנה כלל. זו אינה דרך לחיות את החיים. על כן, מאמן אישי בבאר שבע יכול להיות הקלף המנצח שלכם בדרך אל חיים מאושרים והחלטיים יותר.

 

בחירה של מאמן אישי בבאר שבע צריכה להתבצע בכובד ראש תוך כדי בחינת צדדיו השונים של המטפל, הכישורים שלו והיכולת שלו לסייע לכם בדרככם.

  • משרה מלאה או משרה חלקית – נקודה זו היא אחת הדרכים הטובות ביותר להבין האם המאמן האישי אותו אתם מעוניינים לבחור לוקח ברצינות את עבודתו. שהרי מאמן אישי בבאר שבע יהפוך את האימון לעיסוק העיקרי שלו במידה והוא מקצועי במידה המספקת אשר גם תביא אותו לידי התפתחות מקצועית אישית.
  • רקע מקצועי – בדקו את ההסמכות וההכשרות של המאמן שבחרתם. מאמן אישי אשר בעל ניסיון בתחומים נוספים יכול להיות יתרון משמעותי. זאת משום שאדם בעל השכלה רחבה, הבנה ורקע בתחומים שונים יכול לסייע לכם בתחומים נרחבים יותר.
  • הקשיבו לאינטואיציה – בסופו של יום, מדובר על אדם אשר יכול להוביל אתכם דרך כל הדרכים הפתלתלות אל עבר חיים מוצלחים יותר. במידה ואתם מרגישים בפגישת ההיכרות כי אין את הכימיה והתקשורת הנדרשת לקיומו של שיח פתוח, ייתכן ואתם תזדקקו למאמן אישי אחר.

אימון אישי לחיים חדשים

באמצעות מפגשים עם מאמן אישי אתם תוכלו לרכוש סט חדש של מיומנויות וכישורים שונים אשר יסייעו לכם במסע שלכם. את תוכנית הפעולה המסודרת תוכלו ליצור יחד עם שמואל מאיר, מאמן אישי, מקצועי ומשפחתי. בה תכללו את המטרות המוגדרות שלכם לצד מטרות ביניים והדרכים בהם תנקטו לשם השגתם.

אימון אישי בבאר שבע שמביא אותך ליעד

אימון אישי בבאר שבע – למה זה עובד ?

אימון אישי בבאר שבע הוא תהליך שכל אחד מאתנו יכול, ואולי אף צריך, לעבור. אין מי שלא מצא את עצמו בתקופה מסוימת בחייו מרגיש תקוע. כאילו משהו לא בסדר, אך עדיין אין מה לעשות על מנת להצליח להתקדם ולהגשים את המטרות שלנו. בדיוק במצבים מסוג זה אימון אישי יכול לסייע לכם. כל מה שנדרש מכם זה הרצון להתאמץ למען השגת השלווה, תחושת הסיפוק והאושר בחיים שלכם.

 

על מנת להיות מסוגלים לנהל את חיינו בביטחון ואסרטיביות ולהצליח להגשים כל מטרה ויעד אשר נציב בפנינו, אנו זקוקים לסט הכישורים אשר יסייעו לנו להתגבר על כל מכשול. את הכישורים הללו ניתן להשיג בעזרת אימון אישי בבאר שבע במהלכו תתמקדו בתחומים הבאים:

  • הצבת מטרות – השלב הראשוני בכל אימון אישי בבאר שבע יהיה הצבת מטרות ברורות אותן אנו רוצים להשיג. זוהי משימה אשר מעט מורכבת ממה שרבים עלולים לחשוב. את המטרות יהיה עליכם לנסח בצורה חיובית, בהירה ומדויקת. כך הדרך להשגת השינוי הרצוי בחייכם תהיה ברורה יותר.
  • תרגול – על מנת לחולל את השינוי הרצוי בחיינו, יהיה עלינו לתרגל את המיומנויות החדשות ודרכי ההתמודדות עם מצבי משבר. במהלך אימון אישי מושם דגש רב על תרגול של כל השיטות הנלמדות עד לרמת מיומנות. כך שגם במידה ותיתקלו במכשולים בעתיד, תוכלו להשתמש בכלים שרכשתם על מנת לפתור את אותן בעיות.
  • תמיכה – חשוב שתזכרו כי אתם לא לבד במסע המאתגר הזה. לצדכם יעמוד מאמן אישי מקצועי ומנוסה אשר יסייע במציאת נקודות החוזק והחולשה שלכם. כך תוכלו לעבוד על ה"עצמי" בכדי למצוא את דרכי ההתמודדות והכלים להם תזדקקו בהמשך הדרך.

לכבוש כל יעד

הסיבות לכך שהאימון עובד בצורה טובה כל כך הן כי הוא נוגע בכל התחומים הרלוונטיים להתפתחות האישית שלנו ועובד לפי תוכנית פעולה מוגדרת מראש. תחת סיועו של שמואל מאיר, מאמן אישי מנוסה, תוכלו ללא ספק למצוא את הדרך אל מי שאתם רוצים להיות ולכבוש כל יעד ומטרה שתציבו בפניכם.

מאמנים אישיים בבאר שבע שיעזרו לך להצליח

מהם היתרונות בפניה אל מאמן אישי בבאר שבע? החל מהתבוננות פנימה, היכרות מעמיקה עם עצמכם, ביסוס תקשורת בין אישית מרשימה וגיבוש אסטרטגיה לעתידכם – תהליך האימון האישי יוביל אתכם למסלול הישיר להצלחה. למידע נוסף, אתם מוזמנים לפנות אל המאמן האישי והעסקי שמואל מאיר. מנחה זה מאמין כי הצלחה במישור העסקי, המשפחתי והזוגי דורשים עבודה מאומצת. זאת ועוד, תוך שינוי דפוסי החשיבה, הפעולה וההרגלים. כדי להציב יעדים ולחתור להגשמתם היעילה והמדויקת, אתם מוזמנים לקבוע פגישה ולהתחיל בתהליך האימון החשוב.

אימון אישי בבאר שבע - מכווין אותך לדרך הנכונה

לפנות אל מאמן אישי בבאר שבע – ולבסס את הקשר עם עצמכם והסביבה

כולנו מחזיקים בחלומות ובשאיפות, כאשר אנו נשקיע מאמצים רבים כדי להגשים אותן. בפועל, המציאות מציבה בפנינו אתגרים שונים, כאשר בהמשך הדרך אנו נרגיש בלבול, חוסר אונים, ירידה בערך העצמי ותחושה של עמידה במקום ושל "תקיעות". למצב מורכב זה לא רק השלכה על עצמנו, אלא גם על סביבתנו הקרובה, כאשר בני הזוג, הילדים, ההורים והחברים יחוו תסכול מההתנהלות שלנו.

כדי להחזיר את מהלך חיינו למסלול תקין, ולהעלות את הביטחון העצמי שלנו, חשוב לפנות אל מאמן אישי בבאר שבע. בזכות האימון האישי, נוכל לחוות את התוצאות החיוביות לא רק על בשרנו, כי אם גם לראות אותן בקרב סביבתנו.

בבואכם לפנות אל המאמן האישי, עליכם להבין אילו היבטים בחייכם תרצו לשנות ולשפר:

  • אימון אישי לתחושת "תקיעות" וחוסר מימוש הפוטנציאל בעבודה
  • אימון אישי להורים המתקשים להתמודד עם העומס בגידול הילדים – כמו גם לשלב בין קריירה למשפחה
  • אימון אישי לזוגיות, תוך שיפור התקשורת הבין אישית ובניית האמון מול הצד השני. בנוסף, אם אתם רווקים, אימון זה יוכל אף לסייע לכם במציאת פרטנר. זאת על ידי בניית הערך העצמי שלכם

 

מאמן אישי באר שבע – שמואל מאיר

מעוניינים לעבוד על הזוגיות שלכם? מבקשים לסגל לעצמכם אורח חיים יציב, בריא ומאוזן? ברצונכם לממש את הפוטנציאל הטמון בכם ולהרגיש סיפוק בתחום המקצועי? מוזמנים לפנות בהקדם אל המאמן האישי והעסקי שמואל מאיר.

אימון אישי בבאר שבע

לאורך תהליך אימון אישי בבאר שבע, המתאמנים יעברו חוויה מעצימה – בסופה יצמצמו את הפער בין הרצוי למצוי. החל מהעלאת המודעות העצמית, פיתוח הכישורים ומימוש הפוטנציאל המקצועי ועד חיזוק הקשרים עם בני הזוג והמשפחה – אימון זה יסייע לכם בדרככם. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם המאמן האישי והעסקי שמואל מאיר. לאורך תהליך האימון האישי, תכירו את הצדדים החזקים והפחות חזקים באישיותכם, תסירו חסמים ואמונות מגבילות – כמו גם תפתחו את תחושת המסוגלות והמשמעות העצמית שלכם. כך תנהיגו בעצמכם את חייכם בהצלחה יתרה.

 

תהליך אימון אישי בבאר שבע – להתמודדות עם מגוון אתגרים

לעיתים נוח להדחיק את השאלות ואת המחשבות. בפועל, תחושת התסכול וחוסר הסיפוק הולכת וגדלה – וכבר אין מנוס מלהתמודד עם מצב זה. תחושה זו עלולה להגיע עקב מצבים שונים ומגוונים:

  • אתגרים וחוסר מיצוי במקום העבודה
  • חוגגים יום הולדת ומרגישים שאינכם במקום שדמיינתם שתהיו בשלב זה בחייכם
  • מתקשים למצוא זוגיות, או אינכם מרוצים מהזוגיות בה אתם נמצאים
  • הערך העצמי שלכם נמוך – בין אם בשל חוסר סיפוק מהמראה החיצוני שלכם, משקל עודף או עקב סיבות אחרות

כך או כך, על מנת להתמודד עם תחושות אלו באופן הטוב ביותר, מומלץ להתחיל בתהליך אימון אישי בבאר שבע. לאורך שלבי האימון האישי, תוכלו: להבין מהי הבעיה עמה אתם מתמודדים, להתבונן פנימה ולשאול את עצמכם את השאלות הקשות, לגבש את אופן ההתמודדות עם האתגרים העומדים בפניכם – וליישם זאת בהתאם.

 

אימונים אישיים בבאר שבע שיעזרו לכם להשיג יעדים

מעוניינים להגשים יעד מקצועי אך אינכם יודעים כיצד? זקוקים להכוונה בתחום הזוגיות או ההורות? על מנת לקבל מענה מקצועי בתחומים אלו ואחרים, אתם מוזמנים לפנות אל המאמן האישי והעסקי שמואל מאיר. אינכם צריכים להסתפק במה שיש לכם – אם אינכם מרוצים מכך. שמואל מאיר יסייע לכם להגיע אל "האני" הפנימי שלכם, תוך הענקת הכלים הדרושים להגדרת היעדים והגשמתם המלאה. החל מהתמודדות עם בעיות במשקל, מערכות יחסים מורכבות ועד ניהול זמן נכון – עבור בעיות אלו ואחרות תקבלו הנחייה מקצועית.

 

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני