• אימון על כל סוגיו

    אימון נועד לסייע לאנשים לשפר את חייהם ולהגיע לתחושת סיפוק ומיצוי עצמי

  • אימון אישי

    אימון אישי עוסק בעולם הערכים, העמדות והגישות שלנו, כלפי עצמנו וכלפי העולם הסובב אותנו, תוך הקניית כלים ומיומנויות להתנהלות מיטבית ומקדמת בהווה ובעתיד, ונמדד במבחן התוצאה - השגת יעדים קונקרטיים בזמן מוגדר, אך בו זמנית גם מבוסס תהליך פנימי מעמיק ומעצים.

  • אימון Coaching עסקי

    אימון כזה, הוא תהליך שמטרתו למנף ולקדם עסק למיצוי הפוטנציאל הטמון בו, בדיוק כמו באימון האישי, רק שהפוקוס הוא על העסק ולא על האדם.

  • אימון זוגות, הורים (משפחתי)

    הוא תהליך שמטרתו לקדם את הארגון המורכב ביותר. זהו ארגון שיש בו שני ראשים שצריכים לדעת לעבוד ביחד.

אימון אישי למנהלים

כיום, מנהלים נדרשים להתמודד עם סוגיות מורכבות רבות כחלק בלתי נפרד מעבודתם. על כן אנשים רבים מוצאים קושי בשילוב מקום הקריירה לצד חייהם האישיים. מצב זה לרוב עלול לפגוע גם בביצועים ובאפקטיביות של המנהל בעבודה. אימון אישי למנהלים יכול לסייע למצוא את דרך המלך בכל הנוגע לנושאים אלו, כמו גם להעניק למנהל את הכלים והמיומנויות הדרושות על מנת שיוכל לפתח את העובדים שלו ואת כישוריהם.

 

מה יכול להעניק אימון אישי למנהלים ?

אימון אישי למנהלים הוא אחד התהליכים המשמעותיים ביותר שיכול לעבור כל מנהל, בין אם זוטר או בכיר. אימון אישי זה מאפשר לכל אדם לשפר את הישגיו, להגדיר בעבור עצמו את המטרות אשר ברצונו להשיג ולצעוד בשביל ללא חשש, לגדל ולהתפתח, הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית אשר תשפיע גם על העובדים עליהם הוא ממונה.

חלק מהתחומים בהם יכול לתרום אימון אישי למנהלים כוללים בין היתר גם:

  • ניהול נכון של זמן ומשאבים
  • שיפור מערכות יחסים פנים וחוץ אירגוניות.
  • מציאת האיזון בין הקריירה לבין החיים האישיים.
  • חיזוק של כישורים שונים – מיומנויות, כישורים וכישרונות.
  • הגעה לסיפוק מקצועי ומימוש עצמי.
  • ועוד…

 

האתגר הניהולי

לא פשוטים הם חייו של המנהל. סדר היום הסטנדרטי שלו מערב ג'אגלינג בין נושאים שונים, בעוד עליו לשמור על כל הכדורים באוויר מבלי שאף אחד מהם ייפול. בעוד שלכל אדם יש את נקודות החוזק והחולשה שלו, התכונות אשר יכולות להרים אותו גבוה, ודפוסי ההתנהגות אשר יכולים לפגוע בכל דבר אשר הוא עושה. כך גם המנהלים. הם זקוקים לאימון אישי בדיוק כמו כל אחד אחר, כשהתוצאה של תהליך זה תוביל אותם להיות מנהלים, אנשי קריירה ואנשי משפחה טובים ויעילים יותר.

שמי שמואל מאיר ואני מאמן אישי, עסקי ומשפחתי. אני מזמין אתכם למסע מרתק בו תלמדו על עצמכם ועל היכולות המופלאות שלכם. זה הזמן לפרוץ, להשתנות ולהפוך למי שתמיד רציתם להיות באמצעות אימון אפקטיבי וממוקד מטרה שיסייע לכם לצמצם את הפעמים שבין הרצוי למצוי.

אימון אישי למנהלים

הנושאים שבהם מתמקד אימון אישי למנהלים

איכות הניהול היא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על הביצועים של כל עסק וארגון. מעבר לכך מתמודדים המנהלים עצמם עם שלל אתגרים אישיים, גם במסגרת העבודה וגם על-מנת להגיע לאיזון מיטבי בין קריירה למשפחה ופנאי. אימון אישי למנהלים מקנה כלים לחיזוק כל היכולות החיוניות בעבורם ולהובלת העסק להישגים הרצויים. כשהמאמן הוא שמואל מאיר, מי ששימש כיו"ר וכמנכ"ל בשלל גופים עסקים וחינוכיים וכן צבר ידע רחב היקף בתחום האימון, השיפור מהיר ומשמעותי במיוחד.

 

אימון מנהלים הוא תהליך מסודר שכולל הגדרה מדויקת של מטרות ויעדים. לכל מנהל יש חוזקות אבל גם חולשות, ובמסגרת העבודה המשותפת עם המאמן המנהלים לומדים הן למקסם כל משאב שיש להם והן לשלוט בדפוסי התנהלות לא רצויים. בפרט ניתן להתמקד בנושאים הבאים:

  • העצמת העובדים – מנהל טוב משתפר באופן קבוע. מנהל מצוין הוא מי שמצליח לשדרג גם את היכולות של הכפופים לו ולמקסם את תרומתם לעסק.
  • תקשורת מיטבית – האינטראקציות הבין-אישיות של המנהל עם כל הגורמים הרלוונטיים בתוך הארגון ומחוצה לו משפיעים במידה רבה על ביצועי החברה. בפרט ישנה חשיבות ליכולת גבוהה בפתרון קונפליקטים.
  • ניהול יעיל של הזמן – משאב יקר במיוחד עבור כל אדם ובמיוחד מנהלים.
  • מימוש עצמי מלא – מרכיב כבד משקל בתחושת שביעות הרצון של כמעט כל מנהל. מנהלים שמרגישים כי הם באים לידי ביטוי ומשפיעים על סביבתם מתאפיינים במחויבות גבוהה יותר לארגון.

 

רווח כפול – גם לעסק וגם למנהל

מאמן אישי שבעצמו הוביל ארגונים להצלחות הוא נכס יקר ערך עבור מנהלים בכל הדרגים, מאלה שבראשית דרכם המקצועית ועד לבכירים ביותר. שמואל מאיר כיהן בתפקידים משמעותיים ועמד בראש ארגונים עסקיים וחינוכיים. התהליך המסודר שיצר מבוסס על הניסיון העשיר שרכש במהלך 30 שנות קריירה, על קשב מלא מצידו ואמון מוחלט מצד המתאמנים, ועל שיחות עומק שמציפות את כל החששות ובמקביל מאפשרות לזהות את היכולות להתמודד עם כל אתגר. התוצאה: אימון אישי למנהלים אפקטיבי במיוחד שמניב רווח כפול, גם לעסק וגם למנהל.

אימון וייעוץ אישי למנהלים

יתרונותיו של אימון אישי למנהלים הם רבים. החל מחשיבה אסטרטגית, אסרטיביות, יכולות שיווק ועד ניהול צוותים – בזכות אימון אישי מסוג זה תרכשו ארגז כלים בעל ערך רב. מעוניינים לעצב את הזהות שלכם כמנהלים? ברצונכם לדעת כיצד ניתן לשלב בין קריירה לבין חיים אישיים? זאת ועוד, תוכלו ללמוד אצל המאמן האישי והעסקי שמואל מאיר. מאמן ומנחה זה מבין כי בשביל להשתנות, לצמוח ולהגשים את היעדים, צריך לבצע עבודה פנימית. בנוסף, חשוב ליצור הרגלים חדשים שיאפשרו לכם לשלוט בחייכם – ולחוות הצלחות. זאת ועוד, כאשר בסוף תהליך האימון תמצאו את התשובות המתאימות לכם, ותנהיגו את חייכם ביעילות.

 

אימון אישי למנהלים – יתרונות רבים

לאורך השנים, אנו בונים את חיינו המקצועיים – כאשר עלייה בדרג הניהולי הינה שלב טבעי והגיוני. עם זאת, לא כל אחד נולד מנהל – וחלקנו זקוקים לייעוץ ולאימון יכולות הניהול שלנו. החל מניהול העובדים במחלקה שלכם, האצלת סמכויות, הצבת יעדים וגיבוש אסטרטגיה במקום עבודתכם – היבטים אלו יסייעו לכם בתפקידכם, ויובילו אתכם לעבר עתיד מצליח.

על מנת לרכוש מיומנויות חשובות אלו, חשוב לעבור אימון אישי למנהלים. לאורך שיתוף הפעולה עם המאמן האישי, תוכלו ללמוד:

  • כיצד משפרים ביצועים במקום העבודה
  • כיצד מתמודדים עם שחיקה במקום העבודה
  • כיצד מנהלים זמן ומתעדפים משימות
  • כיצד מניעים עובדים
  • כיצד בונים זהות ניהולית ואישית
  • כיצד מציבים מטרות ויעדים – ומגשימים אותם בהצלחה

נקודות חשובות אלו יסייעו לכם במגוון דרכים וצורות, כאשר בראש ובראשונה הם ילמדו אתכם כיצד שומרים על האיזון הדק: עבודה-משפחה. מדובר באיזון אותו רבים שואפים להשיג, כאשר בזכות האימון האישי למנהלים – תוכלו גם אתם להשיג ולשמר אותו.

 

לפנות אל המומחה בתחום האימון וייעוץ אישי למנהלים

כיצד הופכים ממנהלים טובים למנהלים מצליחים? בזכות אימון אישי, תוכלו לראות תוצאות מרשימות – ולהתחיל ליישם את הלימודים ביום-יום במהרה. לפרטים נוספים על נושא זה, תוכלו לפנות אל שמואל מאיר. מאמן אישי ועסקי זה מחזיק בניסיון של יותר מ-30 שנה בניהול בכיר. לאורך השנים הוא צבר הצלחות רבות במסגרת ארגונים עסקיים וחינוכיים ואף כיהן כמנכ"ל ויו"ר.

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני