• אימון על כל סוגיו

    אימון נועד לסייע לאנשים לשפר את חייהם ולהגיע לתחושת סיפוק ומיצוי עצמי

  • אימון אישי

    אימון אישי עוסק בעולם הערכים, העמדות והגישות שלנו, כלפי עצמנו וכלפי העולם הסובב אותנו, תוך הקניית כלים ומיומנויות להתנהלות מיטבית ומקדמת בהווה ובעתיד, ונמדד במבחן התוצאה - השגת יעדים קונקרטיים בזמן מוגדר, אך בו זמנית גם מבוסס תהליך פנימי מעמיק ומעצים.

  • אימון Coaching עסקי

    אימון כזה, הוא תהליך שמטרתו למנף ולקדם עסק למיצוי הפוטנציאל הטמון בו, בדיוק כמו באימון האישי, רק שהפוקוס הוא על העסק ולא על האדם.

  • אימון זוגות, הורים (משפחתי)

    הוא תהליך שמטרתו לקדם את הארגון המורכב ביותר. זהו ארגון שיש בו שני ראשים שצריכים לדעת לעבוד ביחד.

מאמן משפחתי בבאר שבע

מאמן משפחתי שם כמטרה את שיפור ההתנהלות ותפקוד של המשפחה תוך כדי זיהוי קשיים והתגברות על מכשולים שמונעים מכם להגיע את יעדים שהצבתם. באימון משפחתי עובדים על ההתפתחות האישית של על אינדיבידואל ותפקודו כיחיד לצד התפקוד של כולם כתא משפחתי שלם. האימונים נוגעים בתחומים שונים של החיים על מנת לאפיין בצורה ברורה ככל הניתן את המטרות שיש ברצונכם להשיג ואת הקשיים שעומדים בפניכם ומונעים התקדמות.

מה כוללת עבודתו של מאמן משפחתי

כל משפחה, בשלב כזה או אחר נתקלת בבעיות או קשיים אותם היא מעוניינת לפתור. לעיתים הקשיים הנערמים לא ניתנים לפתרון בצורה עצמאית, בין אם מדובר על התחום הכלכלי, זוגי או קשר בין אישי של הילדים וההורים. בדיוק במצבים הללו אתם יכולים למצוא את הסיוע אותו ביקשתם בידיו המקצועיות של מאמן משפחתי מנוסה.

עבודתו של מאמן משפחתי שמה דגש על העובדה כי כל משפחה יכולה לתפקד בצורה טובה יותר. כך שאימון משפחתי יכול להביא למיצוי הפוטנציאל האישי, הזוגי והמשפחתי, דבר אשר יביא להשגת מטרות ויעדים רצויים בטווח זמן מוגדר מראש. לשם הצלחת התהליך נדרשת מכם מחויבות והתמדה בשיתוף פעולה וביצוע כל התרגולים הנדרשים. כך תוכלו לשפר את התקשורת אחד עם השני, לבנות אמון בין בני המשפחה ולהשיג יחדיו יעדים משפחתיים משותפים.

בחירה במאמן מקצועי ומנוסה

תהליך האימון המשפחתי הוא עסק מורכב, כך שבעת בחירת המאמן המתאים לכם, אתם צריכים לשים דגש על ניסיונו, הקשר שלו עמכם והיכולת שלו לסייע לכם ביצירת תוכנית פעולה להשגת יעדים משפחתיים ואישיים גם יחד. שמואל מאיר, מאמן אישי בבאר שבע שמתמחה באימון אישי, משפחתי ומקצועי ישמח לעשות איתכם את כל הדרך. החל מן הפגישה הראשונה עם המשפחה, דרך בניית היכרות מעמיקה עם כל אחד מבני המשפחה ומערכת היחסים המורכבת שביניהם, ועד לבניית תכנית אימון ויישומה לאורך זמן בצורה שיטתית ועקבית.

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני